שלושה נפצעו בפיגוע דריסה בצומת תפוח • בין הפצועים: סגן אלוף בצה"ל

    בנצי לייזרוביץ, קובי פינקלר | קרדיט: אגף בטחון מוא"ז שומרון 1 Comment on שלושה נפצעו בפיגוע דריסה בצומת תפוח • בין הפצועים: סגן אלוף בצה"ל
    12:14
    22.05.24
    אתר קול חי No Comments on הרב נויגרשל משיב לבכיר אוניברסיטת ת"א: "אדם מופקר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קצין בדרגת סגן-אלוף, לוחם בצה"ל ושוטר של משמר הגבול נפצעו לפני זמן קצר (שלישי) בפיגוע דריסה בצומת תפוח. המחבל הדורס נוטרל על ידי כוחות הביטחון שהיו במקום ומצבו קשה.

    כוחות ההצלה הרבים שבאו למקום, העניקו טיפול ראשוני ל-3 פצועים בהכרה מלאה במצב קל עם חבלות בגפיים. הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

    המחבל הדורס

    המחבל הדורס

    חובש בכיר במד"א אביאל ממיליה שהגיע למקום וטיפל בפצועים סיפר: "ראינו 4 צעירים שוכבים בשולי הכביש, הם היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות בגפיים בבטן ובראש, בסמוך עמד הרכב הפוגע, בסיוע כוח רפואה של צה"ל שהיה במקום הענקנו לפצועים טיפול רפואי ראשוני שכלל קיבועים, מתן נוזלים וחבישות ופינינו אותם במהירות לבית החולים כשמצבו של אחד מוגדר בינוני , 3 קל".

    מבט אל זירת הפיגוע

    מבט אל זירת הפיגוע

    מפרטים ראשונים של האירוע מתברר כי ארבעת החיילים המתינו בטרמפיאדה בצומת תפוח, המחבל שנהג ברכב הגיח לעברם בעוצמה רבה ופגע בהם, כאמור הוא נוטרל על ידי כוחות הביטחון שהיו במקום.

    בעקבות הפיגוע, אמר ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן כי "לא ייתכן שהדרג הפוליטי יפקיר. אני מדגיש: יפקיר את הבטחון גם של האזרחים וגם של החיילים. יש כאן עליית מדרגה ברורה מצד המחבלים של הרשות הפלסטינית, צריכה להיות וחייבת להיות עליית מדרגה ברורה בתשובה של מדינת ישראל נגדם".

    פיגוע דריסה צומת תפוח

    לדבריו של דגן, "לא יכול להיות שיום אחרי יום, באותם מקומות באותם צמתים. אם זה בצומת תפוח. אם זה בצומת גוש עציון. צמתים מרכזיים ישנם יום פיגועים באותה שיטה בדיוק, וחופש  התנועה של המחבלים של אותם פלסטינים לא נפגע. לא סוגרים את הצמתים הללו לכניסתם של אותם גורמים עוינים. לא נמשיך לשלם בדמנו את מחיר החשש מפני גינוי בינלאומי. דם יהודי נשפך כאן יום יום. יש לפעול בכדי לעצור את ההרג. גם אם המחיר יהיה כמה מילים לא נעימות מצד אירופה".

    כזכור, אמש, נרצח טוראי זיו מזרחי הי"ד בפיגוע דקירות בתחנת הדלק 'דור אלון' בכביש 443.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בס"ד
      יֵבֹשׁוּ וְיִכָּלְמוּ, מְבַקְשֵׁי נַפְשִׁ ,יִהְיוּ, כְּמֹץ לִפְנֵי-רוּחַ וּמַלְאַך ה דוחה
      ,יְהִי-דַרְכָּם, חֹשֶׁךְ וַחֲלַקְלַקֹּת; וּמַלְאַךְ ה רֹדְפָם.
      תְּבוֹאֵהוּ שׁוֹאָה, לֹא-יֵדָע:וְרִשְׁתּוֹ אֲשֶׁר-טָמַן תִּלְכְּדוֹ; בּשׁוֹאָה, יִפָּל-בָּהּ.
      כן יאבדו כל אוייבך השם – עונש מוות למחבלים .